Hajohajohajo. Vuodatus hajottaa. Koti hajottaa. Koulu hajottaa. Eilen kirjoittelin suht' pitkän blogiavautumisen, mutta tottakai onnistuin sen tälläisena kissana hajottamaan palasiksi, loppujenlopuksi vahingossa heitin itseni takaisin Vuodatuksen etusivulle (hyvä minä!)

Huomenna pitäis mennä tekemään johonkin paikalliseen radioon vähän ohjelmaa mediaryhmän kanssa. Pienoinen ongelma ihan vaan jo siinä, että mitä musiikkia veisin sinne. Saan viedä sinne jonkun biisin (alkuperäisellä CD-levyllä), joka merkitsee mulle jotain. Vaikee sanoo mitä veis, ku ei oo tullu keräiltyy mitään CD-levyjä. Toivottavasti mulla on aikaa käydä vaikka kirjastossa ennen sitä..

Mitä kaikkea olen tänään tehnyt? Istunut nelisen tuntia kokouspöydän ääressä, pelannut pleikkapelejä, lukenut yrittänyt lukea tiistaina olevaan maantiedonkokeeseen. Miten joku oppiaine voi oikeesti olla noin uuvuttavaa.. Haluaisko joku vaikka sijaistaa mua? :S

Äiti lähti lauantaina Seattleen. Iskä lähti sunnuntaina Amsterdamiin. Nyt ollaan täällä mummin kanssa, ja tää meno on enemmänki sellasta, että mä vahdin sekä mummia että pikkusiskoa. MINÄ teen ruuat, MINÄ hoidan tiskit, MINÄ käyn tarvittaessa kaupassa, MINÄ katson että kaikki sujuu hyvin, MINÄ neuvon kaikkien laitteiden käytössä.. Tää kyllä hajottaa ihan oikeesti. Rupeen pikkuhiljaa ymmärtämään kaikkia vanhempia. Ei oo helppoa. Onneks saan tästä palkaks vanhemmilta tuliaisia. Mutta mitä hemmettiä aion pyytää tuliaisiksi?

Pitää nyt vaan jaksaa vielä noin 5 viikkoa.. Kyllä se joulu sieltä tulee.

Ehkä.

Voi vittu.